Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member MomotaroFemale/Myanmar Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 17 Deviations 1,223 Comments 2,333 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Donate

MomotaroChan has started a donation pool!
3 / 100
Your donation will be greatly appreciated! ^^

You must be logged in to donate.
  • :iconv-242:
    v-242
    Donated Apr 11, 2014, 3:03:21 PM
    1
  • :iconv242:
    v242
    Donated Mar 27, 2014, 7:07:29 PM
    2

deviantID

MomotaroChan's Profile Picture
MomotaroChan
Momotaro
Myanmar
There's nothing much to say about me.. eh hehehe. I'm asian.. xD so I'm a nerd.... and a major bookworm... I listen to diverse music... and I like anime and manga... wait... screw that... I LOVE anime and manga!
I wuv drawing and somethings writing stories. :P So I can do reqests and stuff cuz it's holidays right now and I'm boredddddd. D:
O_O
*peace out awkwardly*
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconv242:
v242 Featured By Owner Apr 1, 2014
Go here if you want a cool new deviantART April Fool's Day 2014 "Thought ART badge":

madizzlee.deviantart.com/journ…

Enjoy!

;)
Reply
:iconmomotarochan:
MomotaroChan Featured By Owner Apr 2, 2014
Hahaha I saw people making masterpieces with it xDD
Reply
:iconv242:
v242 Featured By Owner Apr 2, 2014
:rofl:

;P
Reply
:iconichigo-lovely:
Ichigo-Lovely Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Happy Birthday!!! :) Hope it's a good one.
Reply
:iconmomotarochan:
MomotaroChan Featured By Owner Feb 12, 2014
Thank you! ;D
Reply
:icontakamin:
Takamin Featured By Owner Dec 2, 2013  Professional Traditional Artist
heey wassup :3
Reply
:iconmomotarochan:
MomotaroChan Featured By Owner Dec 4, 2013
hahaha heyyyyy ^^ I didn't see you post much of your art nowadays :(
Reply
:icontakamin:
Takamin Featured By Owner Dec 8, 2013  Professional Traditional Artist
haha I knowww~ Ive just been busy with college recently but
im now free from everything :) so hopefully ill post more soon! 
but yeah wassup?? :3 just trying to get know you tis all~ ^^
Reply
:iconmomotarochan:
MomotaroChan Featured By Owner Dec 20, 2013
I just finished my mid term exams!!! T^T I'm finally free... well for 2 weeks but it's alright haha. How about youuu?

Reply
:icondarkpprincess:
Darkpprincess Featured By Owner Aug 17, 2013  Student General Artist
draw ichigo and rukia! :icononiskipplz:
Reply
Add a Comment: